Aktualizacja: 22.06.2025 16:33 Publikacja: 30.10.2022 02:00
Foto: Adobe Stock
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu w wyroku z 4 sierpnia 2022 r. (I SA/Po 1085/21).
Aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów, w ramach prowadzonych akcji marketingowych spółka organizuje konkursy, w których uczestnicy rywalizują między sobą w celu uzyskania najlepszego wyniku. Każdy z konkursów ma odrębny regulamin, w którym określone są zasady konkursu, a także możliwe do wygrania nagrody: pieniężne, rzeczowe i w postaci bonów/voucherów. Wartość pojedynczej nagrody nie przekracza nigdy 200 zł. Spółka chciała potwierdzić, że przekazywane zwycięzcom nagrody korzystają ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o PIT. Zdaniem spółki nagroda jest świadczeniem nieodpłatnym, pozostającym w związku z prowadzoną akcją promocyjną i nie przekracza limitu 200 zł, w związku z czym spełnione są wszystkie przesłanki skorzystania ze zwolnienia.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas