Aktualizacja: 17.06.2025 07:37 Publikacja: 18.12.2022 17:36
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 2 września 2022 r. (0114-KDIP1-3.4012.261.2022.3.PRM).
Podatnik prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług ochrony fizycznej, usług monitoringu, usług recepcyjnych oraz szkoleń z zakresu ochrony. Jeden z jego kontrahentów zaproponował, aby przyznawał swoim pracownikom przebywającym u kontrahenta tzw. karty lunchowe, uprawniające do zakupu różnego rodzaju posiłków i napojów w wybranych lokalach partnerskich. Zgodnie z zawartym porozumieniem, kontrahent wskaże podatnikowi podmiot oferujący karty lunchowe, zaś podatnik je nabędzie, płacąc za nie do ustalonego limitu i jednocześnie refakturując poniesione wydatki na kontrahenta. Na refakturze nie będzie doliczana jakakolwiek opłata bądź prowizja.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas