Aktualizacja: 13.11.2017 05:30 Publikacja: 13.11.2017 05:30
Foto: Fotolia.com
Tak uznał dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z 4 października 2017 r. (0113- KDIPT2-2.4011.183.2017.2.ACZ).
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług poprzez serwis internetowy. Poprzez serwis nawiązywana jest współpraca między tzw. influencerami, czyli użytkownikami sieci internetowej, którzy zamieszczają treści na swoich blogach, vlogach lub kontach w mediach społecznościowych, a reklamodawcami, którzy są zainteresowani aktywnością influencerów.
Ubezpieczeni, którzy nie są od razu określeni w polisie czy innym dokumencie w sposób pozwalający na ich jednozn...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas