Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Podwyższone koszty uzyskania przychodów były do 2018 r. stosowane nie tylko w przypadku artystów, ale także osób działających w branży marketingowej, w tym zajmujących się przygotowywaniem haseł, banerów i kampanii reklamowych. Jak jest teraz?

Publikacja: 08.06.2018 06:50

Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Foto: 123RF

Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (u.p.d.o.f.) umożliwia stosowanie podwyższonych 50 proc. kosztów uzyskania przychodów dla twórców. Warto zatem rozważyć, czy świetle zmian u.p.d.o.f. obowiązujących od stycznia 2018 r. można także stosować 50 proc. koszty uzyskania przy kalkulacji podatku dochodowego w przypadku marketingowców.

Jakie są zasady ogólne

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Czy zakup np. samochodu na firmę zmniejszy składkę zdrowotną?
Podatki
NSA: wynajem mieszkań spółce na krótkotrwałe zakwaterowanie jej pracowników nie przekreśla preferencji VAT
Podatki
Podatkowa deregulacja coraz bliżej. Jakie będą ułatwienia dla firm?
Podatki
Deregulacja. Kolejne projekty przyjęte przez rząd. Jakie zmiany czekają firmy
Podatki
Odszkodowanie za dyskryminację w pracy nie jest zwolnione z PIT