Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Podwyższone koszty uzyskania przychodów były do 2018 r. stosowane nie tylko w przypadku artystów, ale także osób działających w branży marketingowej, w tym zajmujących się przygotowywaniem haseł, banerów i kampanii reklamowych. Jak jest teraz?

Publikacja: 08.06.2018 06:50

Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Foto: 123RF

Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (u.p.d.o.f.) umożliwia stosowanie podwyższonych 50 proc. kosztów uzyskania przychodów dla twórców. Warto zatem rozważyć, czy świetle zmian u.p.d.o.f. obowiązujących od stycznia 2018 r. można także stosować 50 proc. koszty uzyskania przy kalkulacji podatku dochodowego w przypadku marketingowców.

Jakie są zasady ogólne

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Podatek globalny ważną nowością na 2025 rok. Ustawa będzie zmieniana
Podatki
Sąd: podejrzenie o oszustwo podatkowe nie zawiesza biegu terminu przedawnienia
Podatki
Zawarcie ugody nie oznacza, że wydatek jest kosztem
Podatki
Kantyna dla pracowników daje prawo do odliczenia VAT? Jest wyrok WSA
Podatki
Bój o udzielanie porad podatkowych. Doradcy kontra księgowi
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10