Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Podwyższone koszty uzyskania przychodów były do 2018 r. stosowane nie tylko w przypadku artystów, ale także osób działających w branży marketingowej, w tym zajmujących się przygotowywaniem haseł, banerów i kampanii reklamowych. Jak jest teraz?

Publikacja: 08.06.2018 06:50

Wyższe koszty uzyskania przychodów także w marketingu

Foto: 123RF

Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (u.p.d.o.f.) umożliwia stosowanie podwyższonych 50 proc. kosztów uzyskania przychodów dla twórców. Warto zatem rozważyć, czy świetle zmian u.p.d.o.f. obowiązujących od stycznia 2018 r. można także stosować 50 proc. koszty uzyskania przy kalkulacji podatku dochodowego w przypadku marketingowców.

Jakie są zasady ogólne

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pies w podatkowych kosztach domowej firmy? Fiskus zmienia zdanie
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Podatki
Przedsiębiorca rozliczy kurtkę, buty i kask w firmowych kosztach. Interpretacja fiskusa
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm
Podatki
Pomoc humanitarna dla Ukrainy dłużej bez cła i VAT
Podatki
Skarbówka korzysta z prawa, jak chce? NSA alarmuje Ministerstwo Finansów