Aktualizacja: 29.03.2017 15:26 Publikacja: 29.03.2017 15:02
Dominika Dragan-Berestecka
Foto: rp.pl
Ekspertka wskazała, że występ celebryty zaproszonego na spotkanie często ma podkreślić zasobność i szczególną pozycję przedsiębiorstwa, w związku z czym wydatek poczyniony na ten cel mieści się wyłącznie w pojęciu reprezentacji.
Są jednak przypadki, w których wydatki te można uznać za koszty. Taka sytuacja będzie miała miejsce kiedy oprócz występu artysta np.: zareklamuje produkt bądź będzie konferansjerem. Wówczas uznaje się, że bierze czynny udział w organizacji imprezy, promowaniu produktu czy wizerunku firmy, a więc jego obecność ma na celu wprost uzyskanie przychodu.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas