Aktualizacja: 13.03.2017 02:00 Publikacja: 13.03.2017 02:00
Foto: 123RF
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach z 21 grudnia 2016 r. (2461-IBPB -2-2.4511.899.2016.2.AK).
Wnioskodawca (dalej także jako: podatnik) planuje organizację programu lojalnościowego. Program jest skierowany do osób fizycznych zamieszkałych w Polsce, będących konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Uczestnictwo będzie bezpłatne i ma się odbywać według regulaminu ustalonego przez podatnika. Idea programu zakłada, że uczestnicy będą otrzymywać bony lub zwrot części wydatków na zakup na zasadach określonych w regulaminie – u wskazanych w regulaminie sprzedawców. Wnioskodawca będzie nabywał bony od partnerów (zleceniodawców) i przekazywał je uczestnikom w formie elektronicznej. Wnioskodawca będzie działał jako podmiot koordynujący na zlecenie partnerów i to oni będą ponosić ciężar finansowy przekazywanych uczestnikom nagród.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas