Aktualizacja: 17.02.2016 01:00 Publikacja: 17.02.2016 01:00
Spółka zajmuje się produkcją i dystrybucją artykułów chemicznych. Udziela swoim kontrahentom rabatów (upustów potransakcyjnych). Są one udzielane kontrahentom jako rabat uzależniony od odebrania w określonym czasie (okresie rozliczeniowym) określonych ilości towarów, a także po spełnieniu określonych, dodatkowych warunków, np. zapłaty za ostatnią fakturę pochodzącą z przyjętego okresu rozliczeniowego lub zrealizowania płatności we wskazanym krótszym terminie (skonto). Warunki rabatowe określane są w zawieranych z kontrahentami umowach handlowych na dostawę towarów. Podatniczka podkreśliła, że rabaty dokumentowane są fakturami korygującymi do faktur opisującymi dostawy, których dotyczy rabat. Korekty wystawiane są z chwilą spełnienia warunków rabatowych, to znaczy w terminach uznania przez spółkę rabatu za należny (przyznania rabatu).
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Przedsiębiorca mający problemy ze słuchem może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na aparat, dzięk...
Ulepszenie programu komputerowego ma charakter twórczy. A zamawianie prac u zewnętrznego specjalisty nie przekre...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na karnety sportowe i pakiety medyczne dla samozatr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas