Aktualizacja: 17.02.2016 01:00 Publikacja: 17.02.2016 01:00
Spółka zajmuje się produkcją i dystrybucją artykułów chemicznych. Udziela swoim kontrahentom rabatów (upustów potransakcyjnych). Są one udzielane kontrahentom jako rabat uzależniony od odebrania w określonym czasie (okresie rozliczeniowym) określonych ilości towarów, a także po spełnieniu określonych, dodatkowych warunków, np. zapłaty za ostatnią fakturę pochodzącą z przyjętego okresu rozliczeniowego lub zrealizowania płatności we wskazanym krótszym terminie (skonto). Warunki rabatowe określane są w zawieranych z kontrahentami umowach handlowych na dostawę towarów. Podatniczka podkreśliła, że rabaty dokumentowane są fakturami korygującymi do faktur opisującymi dostawy, których dotyczy rabat. Korekty wystawiane są z chwilą spełnienia warunków rabatowych, to znaczy w terminach uznania przez spółkę rabatu za należny (przyznania rabatu).
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas