Reklama

Sponsor koni wyścigowych zyska klientów i rozliczy wydatki w kosztach

Spółka sponsorująca konie i dżokejów w zamian za promocję swojej działalności może zaliczyć wydatki do kosztów uzyskania przychodów.

Publikacja: 27.09.2023 02:00

Inauguracja sezonu wyścigów konnych na Służewcu

Inauguracja sezonu wyścigów konnych na Służewcu

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński

Na wyścigach konnych spotykają się ludzie zamożni, którzy są naszymi potencjalnymi klientami, dlatego warto się na nich reklamować. Ten argument przekonał fiskusa, który zgodził się na rozliczenie kosztów promocji.

O interpretację wystąpiła spółka z branży nieruchomości. Zależy jej na zareklamowaniu swojej działalności i zdobyciu nowych klientów. Podkreśla, że jej kontrahentami są przede wszystkim osoby w dobrej kondycji finansowej, które interesują się sportami „z wyższej półki”. Często są skłonni do podejmowania ryzyka i próbują swoich sił w grach hazardowych. Z jej obserwacji wynika, że dużym zainteresowaniem obecnych i potencjalnych kontrahentów cieszą się wyścigi konne. To dobra przestrzeń do informowania o swojej ofercie i pielęgnacji kontaktów. Dlatego postanowiła się na nich promować i podpisała umowę sponsoringu z firmą, która dzierżawi konie i wystawia je na wyścigach (sama też zamierza je organizować).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama