CIT: dobre relacje z mieszkańcami dają wyższe przychody z działalności - interpretcja podatkowa

Firma, która angażuje się w programy wspierające rekreację i wypoczynek lokalnej społeczności, może zaliczyć poniesione wydatki do podatkowych kosztów.

Aktualizacja: 06.07.2020 19:05 Publikacja: 06.07.2020 18:49

CIT: dobre relacje z mieszkańcami dają wyższe przychody z działalności - interpretcja podatkowa

Foto: Adobe Stock

Projekty mające na celu zbudowanie dobrych relacji z mieszkańcami regionu przyczyniają się do zwiększenia konkurencyjności spółki i budują jej markę. Dzięki temu uzyskuje ona wyższe przychody z działalności gospodarczej. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka, która zaangażowała się w program CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności firmy i świadomości jej roli wśród mieszkańców regionu.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama