Reklama

CIT: dobre relacje z mieszkańcami dają wyższe przychody z działalności - interpretcja podatkowa

Firma, która angażuje się w programy wspierające rekreację i wypoczynek lokalnej społeczności, może zaliczyć poniesione wydatki do podatkowych kosztów.

Aktualizacja: 06.07.2020 19:05 Publikacja: 06.07.2020 18:49

CIT: dobre relacje z mieszkańcami dają wyższe przychody z działalności - interpretcja podatkowa

Foto: Adobe Stock

Projekty mające na celu zbudowanie dobrych relacji z mieszkańcami regionu przyczyniają się do zwiększenia konkurencyjności spółki i budują jej markę. Dzięki temu uzyskuje ona wyższe przychody z działalności gospodarczej. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka, która zaangażowała się w program CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności firmy i świadomości jej roli wśród mieszkańców regionu.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama