Aktualizacja: 20.10.2018 14:07 Publikacja: 20.10.2018 12:11
Foto: Adobe Stock
W ramach działań promocyjnych podatnicy przekazują czasami towary nieopłatnie vlogerom lub blogerom, aby wystawili oni swoją rekomendację, użyli produktu podczas nagrywania odcinków w wideoblogu lub podczas wydarzeń, w których uczestniczą. Takie wydanie towarów ma swoje konsekwencje podatkowe w VAT.
Czytaj także: Bloger nie odliczy VAT od codziennych zakupów
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Umorzenie postępowania karnego skarbowego z powodu braku znamion czynu zabronionego może stanowić przesłankę świ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas