Aktualizacja: 20.10.2018 14:07 Publikacja: 20.10.2018 12:11
Foto: Adobe Stock
W ramach działań promocyjnych podatnicy przekazują czasami towary nieopłatnie vlogerom lub blogerom, aby wystawili oni swoją rekomendację, użyli produktu podczas nagrywania odcinków w wideoblogu lub podczas wydarzeń, w których uczestniczą. Takie wydanie towarów ma swoje konsekwencje podatkowe w VAT.
Czytaj także: Bloger nie odliczy VAT od codziennych zakupów
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas