Raport ESG to nie broszura sprzedażowa

Ustalenie strategii i zakresu raportowania ESG, wytypowanie zespołu, zbieranie danych, ich analiza i wyciagnięcie wniosków to kluczowe elementy procesu raportowania. Nie mniej ważne jest też samo napisanie raportu.

Publikacja: 04.03.2024 07:52

Raport ESG to nie broszura sprzedażowa

Foto: Adobe Stock

Gdy spojrzymy na pierwsze dostępne raporty na początku określane mianem niefinansowych, a potem już na raporty ESG, i porównamy je do tych najnowszych, można łatwo dostrzec różnicę nie tylko w sposobie i zakresie raportowania, ale też w samym sposobie komunikacji przedsiębiorstw. Firmy zaczynają dostrzegać – i słusznie – że kluczowe znaczenie ma tu treść i to, co i jak w raporcie przedstawią, niż wybrane do publikacji zdjęcia czy nadmierna liczba wykresów i grafik.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Reforma podatku od nieruchomości: co nas czeka od 2025?
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
8,5 proc. ryczałtu dla menedżera na B2B? To możliwe
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Wakacje składkowe: Nowa ulga dla przedsiębiorców od listopada
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
JPK CIT: Rewolucja podatkowa od 2025 roku
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Nie ma pełnej swobody w rozwiązaniu umowy próbnej