Reklama
Rozwiń
Reklama

Praca hybrydowa – rozwiązanie win–win

Łączenie pracy w domu i firmie to korzyści dla obu stron stosunku pracy.

Publikacja: 26.12.2022 14:56

Praca hybrydowa – rozwiązanie win–win

Foto: Adobe Stock

Pandemia spowolniła wiele procesów, ale z pewnością nie w HR. Konieczność szybkiego dostosowania się do nowej sytuacji spowodowała globalne przyspieszenie trendów, które do tej pory w prawie pracy nie były stosowane na szeroką skalę, raczej testowane przez niektórych pracodawców, niejednokrotnie uznawane za flagowe benefity pozapłacowe w tych organizacjach. Jednym z takich trendów jest praca hybrydowa.

Analizy rynku pracy i badania oczekiwań pracowników dowodzą, że dwa lata pandemii całkowicie zmieniły preferencje zarówno pracowników, jak i pracodawców co do modelu pracy. Większość pracowników nie tylko bowiem ceni sobie możliwość pracy z domu, ale skonfrontowani z koniecznością pracy wyłącznie z biura najprawdopodobniej zmieniliby pracę. Ciekawym wyjściem naprzód temu trendowi wydaje się być praca hybrydowa. Jednak czy to rzeczywiście złoty środek i win–win?

Pozostało jeszcze 86% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo pracy
Które okresy wliczą się do stażu pracy i jak je udowodnić
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo pracy
Za decyzje urzędników zapłacą firmy, czyli skutki reformy inspekcji pracy
Prawo pracy
Zmiany w stażu pracy: korzyść dla pracownika, obowiązki dla firm
Prawo pracy
Co zrobić, jeżeli wpłaty do PPK okazały się nienależne? Ekspertka wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Prawo pracy
Rząd poprawia kontrowersyjny projekt reformy PIP. Chodzi o przekształcanie umów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama