Aktualizacja: 21.06.2017 13:30 Publikacja: 21.06.2017 13:04
Bartłomiej Łatka
Foto: materiały prasowe
Pracodawcy w branży IT inwestują spore środki w marketing pracodawcy. Zatrudniają social media ninja oraz employer branding managerów, którzy animują różne akcje w sieciach społecznościowych, produkują i zamieszczają filmy oraz zdjęcia z imprez integracyjnych. Codziennie dbają o to, aby do świadomości zbiorowej przebił się komunikat: „chodźcie do nas, jesteśmy waszym Rajem Obiecanym". Działania te przypominają trochę pierwsze reklamy w TVP w postpeerelowskiej rzeczywistości. Wówczas wystarczyło pokazać produkt i zaprezentować podstawowe informacje o nim, bez emocji, bez większego przekazu. Dzisiaj tego typu marketing nie ma najmniejszych szans, gdyż przestrzeń komunikacyjna jest nieporównanie bogatsza i bardziej skomplikowana, a produktów na rynku jest nieporównywalnie więcej.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas