E-handel: jakich błędów muszą unikać sprzedawcy

Przedsiębiorcy prowadzący e-sklepy wpadają w pułapki, które mogą sprowadzić na nich gigantyczne kłopoty.

Publikacja: 25.04.2016 07:45

E-handel: jakich błędów muszą unikać sprzedawcy

Foto: 123RF

Niepełne dane przedsiębiorcy czy kopiowanie regulaminów to tylko niektóre z praktyk, jakie stosują sprzedawcy internetowi. A to może kosztować.

Jednym z podstawowych błędów jest niepodawanie swoich pełnych danych. A tego wymaga m.in. ustawa o prawach konsumenta. Przedsiębiorca powinien podać nie tylko swoją nazwę, adres, numer telefonu. Natalia Zawadzka, adwokat w kancelarii Lubiasz i Wspólnicy, dodaje, że przedsiębiorcy nie powinni zapominać także o informacjach o organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, i numerze rejestracji KRS lub NIP.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama