Aktualizacja: 25.04.2016 07:45 Publikacja: 25.04.2016 07:45
Foto: 123RF
Niepełne dane przedsiębiorcy czy kopiowanie regulaminów to tylko niektóre z praktyk, jakie stosują sprzedawcy internetowi. A to może kosztować.
Jednym z podstawowych błędów jest niepodawanie swoich pełnych danych. A tego wymaga m.in. ustawa o prawach konsumenta. Przedsiębiorca powinien podać nie tylko swoją nazwę, adres, numer telefonu. Natalia Zawadzka, adwokat w kancelarii Lubiasz i Wspólnicy, dodaje, że przedsiębiorcy nie powinni zapominać także o informacjach o organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, i numerze rejestracji KRS lub NIP.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas