Reklama

Dress code w firmie

Rozmowa | Piotr Wojciechowski, adwokat, of Counsel Raczkowski Paruch

Aktualizacja: 14.05.2015 08:33 Publikacja: 14.05.2015 02:00

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

Foto: Fotorzepa

Rz: Jakie pracodawca ma możliwości dyscyplinowania pracowników nieprzestrzegających dress codu? Czy można nakładać kary porządkowe, zmniejszyć nagrodę albo premię?

Piotr Wojciechowski: Dress code, czyli po polsku zasady ubioru, przepisowy strój czy etykieta stroju w organizacjach staje się dzisiaj coraz bardziej powszechną częścią wizerunku pracodawcy. Klienci odwiedzający przedsiębiorstwo często identyfikują pracowników, mając przede wszystkim na uwadze noszony przez nich ubiór. Może to być strój oficjalny, nieoficjalny. Nie należy go jednak mylić z tzw. ubraniem roboczym oferowanym przez pracodawcę.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama