Reklama

Jaka kara za program lojalnościowy w aptece

Właściciel apteki, który wraz z różnymi firmami bierze udział w programie lojalnościowym prowadzonym przez inną spółkę, narusza zakaz reklamy.

Publikacja: 08.04.2015 06:20

Jaka kara za program lojalnościowy w aptece

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Sprawa dotyczyła spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, która została ukarana 5 tys. zł i nakazem zaprzestania prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy apteki.

Sankcja finansowa była pokłosiem postępowania wszczętego z urzędu przez wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego. Ustalił on, że firma bierze udział w programie lojalnościowym 60+ prowadzonym przez inną spółkę. Ukarana w toku postępowania tłumaczyła, że jej uczestnictwo w programie wyraża się wyłącznie w dokonywaniu na rzecz jego uczestników sprzedaży określonych nierefundowanych produktów w ofercie rabatowej. Program ten jest prowadzony przez jej kontrahenta przy współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi i obejmuje skierowaną do osób po 60. roku życia specjalną, dostosowaną do potrzeb tej grupy, ofertę produktów i usług.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama