Aktualizacja: 25.03.2015 01:00 Publikacja: 25.03.2015 01:00
Jarosław Fidala
Foto: Rzeczpospolita
Nieskrępowana i autonomiczna swoboda cenowa pomiędzy przedsiębiorcami pozwala na kierowanie do odbiorców oferty, której wybór jest oparty na zasadach współzawodnictwa między nimi.
Zasady te odnoszą się zarówno do relacji pomiędzy konkurentami sprzedającymi towary różnych marek, jak i przedsiębiorcami pozostającymi w relacji typu dostawca – dystrybutorzy.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas