Reklama

Ceny rekomendowane na rynku a konkurencja

Proces kształtowania cen sprzedaży towarów to jeden z najistotniejszych sposobów skutecznej konkurencji przedsiębiorców na rynku. Jak powinien on wyglądać?

Publikacja: 25.03.2015 01:00

Jarosław Fidala

Jarosław Fidala

Foto: Rzeczpospolita

Nieskrępowana i autonomiczna swoboda cenowa pomiędzy przedsiębiorcami pozwala na kierowanie do odbiorców oferty, której wybór jest oparty na zasadach współzawodnictwa między nimi.

Zasady te odnoszą się zarówno do relacji pomiędzy konkurentami sprzedającymi towary różnych marek, jak i przedsiębiorcami pozostającymi w relacji typu dostawca – dystrybutorzy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Spór o zabiegi poprawiające urodę. Rzecznik MŚP w obronie branży beauty
Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama