Aktualizacja: 20.02.2015 04:50 Publikacja: 20.02.2015 04:50
Foto: www.sxc.hu
Skargę do rzecznika prowadzący działalność gospodarczą może skierować w związku z np. ubezpieczeniem komunikacyjnym, ubezpieczeniem mienia, odpowiedzialności cywilnej czy ubezpieczeniem kredytów. Podstawą do wniesienia skargi przez przedsiębiorcę może być nie tylko spór co do wysokości przyznanego mu odszkodowania lub świadczenia, ale także odmowa jego przyznania, opieszałość w prowadzeniu postępowania likwidacyjnego, czego rezultatem może być nieterminowe zaspokojenie roszczeń.
Niebagatelne znaczenie ma fakt, że postępowanie skargowe niejednokrotnie dotyczy wysokich kwot roszczenia. Fakt, że jest ono bezpłatne przy jednoczesnym prowadzeniu go przez podmiot profesjonalny, przemawia za tym, aby w pełni korzystać z tego narzędzia danego przedsiębiorcom przez ustawodawcę.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas