Reklama
Rozwiń

Czy warto sprzedać znak towarowy, gdy grozi upadłość lub restrukturyzacja

Niesolidny kontrahent, mniejszy popyt na sprzedawane dobra bądź świadczone usługi lub inne nieprzewidziane okoliczności mogą sprawić, że sprawnie działające przedsiębiorstwo o dobrej kondycji finansowej nie będzie w stanie spełniać swoich wymagalnych zobowiązań pieniężnych.

Publikacja: 02.11.2018 06:00

Czy warto sprzedać znak towarowy, gdy grozi upadłość lub restrukturyzacja

Foto: Fotolia.com

Wówczas jedynym ratunkiem przed likwidacją może się okazać ogłoszenie upadłości lub wszczęcie postępowania restrukturyzacyjnego. Co jednak w takiej sytuacji ze znakami towarowymi przedsiębiorstwa? Stan niewypłacalności albo zagrożenie niewypłacalnością może być skutkiem wielu różnych czynników, na które przedsiębiorca często nie ma wpływu.

Ważny składnik majątku

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego