Czy warto sprzedać znak towarowy, gdy grozi upadłość lub restrukturyzacja

Niesolidny kontrahent, mniejszy popyt na sprzedawane dobra bądź świadczone usługi lub inne nieprzewidziane okoliczności mogą sprawić, że sprawnie działające przedsiębiorstwo o dobrej kondycji finansowej nie będzie w stanie spełniać swoich wymagalnych zobowiązań pieniężnych.

Publikacja: 02.11.2018 06:00

Czy warto sprzedać znak towarowy, gdy grozi upadłość lub restrukturyzacja

Foto: Fotolia.com

Wówczas jedynym ratunkiem przed likwidacją może się okazać ogłoszenie upadłości lub wszczęcie postępowania restrukturyzacyjnego. Co jednak w takiej sytuacji ze znakami towarowymi przedsiębiorstwa? Stan niewypłacalności albo zagrożenie niewypłacalnością może być skutkiem wielu różnych czynników, na które przedsiębiorca często nie ma wpływu.

Ważny składnik majątku

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025