Aktualizacja: 16.01.2016 15:54 Publikacja: 16.01.2016 01:00
Foto: 123RF
Naruszenie zbiorowych interesów konsumentów może polegać na podejmowaniu przez przedsiębiorcę działań, które wprowadzają klientów w błąd. Przy tym może to być świadome przekazywanie informacji, wywołujących mylne wyobrażenie o produkcie lub usłudze, jak i wprowadzanie w błąd poprzez zaniechanie, gdy firma świadomie lub nieświadomie zataja istotne dla konsumenta informacje. Z zarzutem naruszenia zbiorowych interesów klientów przedsiębiorca może także się spotkać wówczas, gdy dopuści się stosowania nieuczciwej praktyki rynkowej lub czynu nieuczciwej konkurencji, jeżeli godzi to w interesy tej grupy.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas