Aktualizacja: 16.01.2016 15:54 Publikacja: 16.01.2016 01:00
Foto: 123RF
Naruszenie zbiorowych interesów konsumentów może polegać na podejmowaniu przez przedsiębiorcę działań, które wprowadzają klientów w błąd. Przy tym może to być świadome przekazywanie informacji, wywołujących mylne wyobrażenie o produkcie lub usłudze, jak i wprowadzanie w błąd poprzez zaniechanie, gdy firma świadomie lub nieświadomie zataja istotne dla konsumenta informacje. Z zarzutem naruszenia zbiorowych interesów klientów przedsiębiorca może także się spotkać wówczas, gdy dopuści się stosowania nieuczciwej praktyki rynkowej lub czynu nieuczciwej konkurencji, jeżeli godzi to w interesy tej grupy.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas