Aktualizacja: 17.01.2015 13:07 Publikacja: 17.01.2015 12:47
Foto: www.sxc.hu
Notowana na warszawskiej giełdzie od jesieni ubiegłego roku (wcześniej na rynku NewConnect) IMS istnieje od prawie 15 lat. W skład grupy wchodzą spółki wyspecjalizowane w aromamarketingu (dobieranie i dostarczanie do punktów sprzedaży kompozycji zapachowych), audiomarketingu (dobieranie i dostarczanie muzyki) i digital signage (ekrany plazmowe wyświetlające reklamy i informacje, np. w sklepach).
To IMS stoi za zapachem, jaki czujemy, gdy wchodzimy do sklepu sieci CCC, czy muzyką, jaką słychać w supermarketach Tesco. Z firmą współpracują też Real, Piotr i Paweł, Alma, Super-Pharm oraz galerie handlowe, np. stołeczne Złote Tarasy i Galeria Mokotów, łódzka Manufaktura czy Arkady Wrocławskie.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas