Jak zainwestować w firmę, żeby nie przeinwestować

Na branżach, w których działa IMS, kilka firm się potknęło. Im udało się tego uniknąć – teraz wchodzą na nowe rynki, ale uważają, by nie przeinwestować.

Aktualizacja: 17.01.2015 13:07 Publikacja: 17.01.2015 12:47

Jak zainwestować w firmę, żeby nie przeinwestować

Foto: www.sxc.hu

Notowana na warszawskiej giełdzie od jesieni ubiegłego roku (wcześniej na rynku NewConnect) IMS istnieje od prawie 15 lat. W skład grupy wchodzą spółki wyspecjalizowane w aromamarketingu (dobieranie i dostarczanie do punktów sprzedaży kompozycji zapachowych), audiomarketingu (dobieranie i dostarczanie muzyki) i digital signage (ekrany plazmowe wyświetlające reklamy i informacje, np. w sklepach).

To IMS stoi za zapachem, jaki czujemy, gdy wchodzimy do sklepu sieci CCC, czy muzyką, jaką słychać w supermarketach Tesco. Z firmą współpracują też Real, Piotr i Paweł, Alma, Super-Pharm oraz galerie handlowe, np. stołeczne Złote Tarasy i Galeria Mokotów, łódzka Manufaktura czy Arkady Wrocławskie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama