Reklama
Rozwiń

Jak zainwestować w firmę, żeby nie przeinwestować

Na branżach, w których działa IMS, kilka firm się potknęło. Im udało się tego uniknąć – teraz wchodzą na nowe rynki, ale uważają, by nie przeinwestować.

Aktualizacja: 17.01.2015 13:07 Publikacja: 17.01.2015 12:47

Jak zainwestować w firmę, żeby nie przeinwestować

Foto: www.sxc.hu

Notowana na warszawskiej giełdzie od jesieni ubiegłego roku (wcześniej na rynku NewConnect) IMS istnieje od prawie 15 lat. W skład grupy wchodzą spółki wyspecjalizowane w aromamarketingu (dobieranie i dostarczanie do punktów sprzedaży kompozycji zapachowych), audiomarketingu (dobieranie i dostarczanie muzyki) i digital signage (ekrany plazmowe wyświetlające reklamy i informacje, np. w sklepach).

To IMS stoi za zapachem, jaki czujemy, gdy wchodzimy do sklepu sieci CCC, czy muzyką, jaką słychać w supermarketach Tesco. Z firmą współpracują też Real, Piotr i Paweł, Alma, Super-Pharm oraz galerie handlowe, np. stołeczne Złote Tarasy i Galeria Mokotów, łódzka Manufaktura czy Arkady Wrocławskie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku