PKO BP - monitoring uśmiechu pracowników

PKO BP wdraża nowatorskie rozwiązania, by polepszyć obsługę klientów i monitoruje uśmiechy pracowników.

Aktualizacja: 27.09.2019 06:35 Publikacja: 26.09.2019 16:02

PKO BP - monitoring uśmiechu pracowników

Foto: Bloomberg

W wybranych oddziałach banku PKO BP zamontowano urządzenia monitorujące, czy pracownicy obsługujący klientów są uśmiechnięci. Obserwowane są także uśmiechy odwiedzających ich klientów. Jak zapewnia bank, klienci są informowani o udziale w badaniu i wyrażają na to zgodę. Sensory nie zapisują obrazu i dźwięku. Urządzenia dokonują analizy na bieżąco bez zapisywania jakichkolwiek danych.

Jak na razie bank testuje te rozwiązania w wybranych 16 oddziałach w całej Polsce, a udział w badaniach, dobrowolnie i na swój wniosek, bierze stu doradców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10