Aktualizacja: 31.12.2018 03:00 Publikacja: 31.12.2018 03:00
Foto: 123RF
Cyfryzacja gospodarki doprowadziła w ostatnich latach do gwałtownego wzrostu handlu internetowego. Za pośrednictwem internetu firmy z Polski mogą również łatwo uzyskać dostęp do rynku niemieckiego. W praktyce produkty polskich firm są sprzedawane głównie do osób prywatnych (konsumentów). Towary te są wysyłane bezpośrednio z Polski do Niemiec lub poprzez infrastrukturę operatora rynku internetowego (np. magazyn Amazon). W tym celu wykorzystywane są portale internetowe, takie jak E-bay i Amazon. Niniejszy artykuł koncentruje się na sprzedaży internetowej do niemieckich konsumentów. Sprzedaż do niemieckich firm (wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów) nie zostanie poruszona.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas