Aktualizacja: 11.11.2018 10:00 Publikacja: 11.11.2018 08:17
Foto: 123RF
25 maja 2018 r., wraz z RODO i nową ustawą o ochronie danych osobowych, w życie weszły również nowe przepisy dotyczące monitorowania pracowników. Określają one cele, sposób wprowadzenia nadzoru i związane z tym obowiązki pracodawcy. W praktyce stosowanie tych reguł budzi jednak wątpliwości.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas