Aktualizacja: 08.10.2018 11:38 Publikacja: 08.10.2018 10:47
Foto: 123RF
- Co prawda rozwój społeczeństwa informacyjnego pozwala na "budowanie" przez potencjalnych kandydatów do pracy swojego wizerunku w sieci, również w oczach przyszłego pracodawcy, poprzez zamieszczanie w Internecie różnych informacji na swój temat, ale nie oznacza to, że informacje te mogą zostać wykorzystywane w procesie rekrutacyjnym - dodaje.
Czytaj także: RODO: problem z gromadzeniem danych pracowników
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas