Reklama
Rozwiń

Koronawirus. PR – jak działać w kryzysie?

Publikacja: 26.04.2020 13:30

Koronawirus. PR – jak działać w kryzysie?

Foto: Koronawirus może w firmie wywołać także kryzys medialny. Źródło: Adobe Stock

Koronawirus jest dla firm źródłem przeróżnych kłopotów. Głównie finansowych i kadrowych, ale także coraz częściej wizerunkowych. Jak działać w takiej sytuacji?

Dotychczas problemem np. dla zakładów produkujących żywność było choćby zanieczyszczenie substancją chemiczną lub zakażenie salmonellą. Teraz wszystkie zakłady produkujące żywność np. wyroby mleczarskie czy też mięsne obawiają się zakażenia choćby jednego pracownika koronawirusem. Nie są to obawy na wyrost, gdyż może się to skończyć wysłaniem większości lub nawet wszystkich współpracowników na kwarantannę oraz długookresowym zamknięciem zakładu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych