Koronawirus. PR – jak działać w kryzysie?

Publikacja: 26.04.2020 13:30

Koronawirus. PR – jak działać w kryzysie?

Foto: Koronawirus może w firmie wywołać także kryzys medialny. Źródło: Adobe Stock

Koronawirus jest dla firm źródłem przeróżnych kłopotów. Głównie finansowych i kadrowych, ale także coraz częściej wizerunkowych. Jak działać w takiej sytuacji?

Dotychczas problemem np. dla zakładów produkujących żywność było choćby zanieczyszczenie substancją chemiczną lub zakażenie salmonellą. Teraz wszystkie zakłady produkujące żywność np. wyroby mleczarskie czy też mięsne obawiają się zakażenia choćby jednego pracownika koronawirusem. Nie są to obawy na wyrost, gdyż może się to skończyć wysłaniem większości lub nawet wszystkich współpracowników na kwarantannę oraz długookresowym zamknięciem zakładu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał partnera
Eksperci z SAPERE dołączyli do EY