Reklama

Niuanse francuskiej etykiety biznesu

Handlując z francuskimi kontrahentami lepiej zaprosić ich na obiad niż obdarować prezentem. Robienie biznesu przy posiłkach to we Francji norma.

Publikacja: 04.11.2019 00:02

Niuanse francuskiej etykiety biznesu

Foto: Lyon. Źródło: Adobe Stock

Francji poświęcono kolejne dwa spotkania w czwartej edycji Programu Handlu Zagranicznego (PHZ). Odbyły się one w Zielonej Górze oraz Poznaniu, a więc w miastach będących stolicami województw, w których tradycyjnie handluje się przede wszystkim z Niemcami. Panuje tam ciekawość jeśli idzie o Francję. A nawet niedosyt wiedzy na temat rynku francuskiego. Tym bardziej, że pozostaje on dla Polski czwartym rynkiem eksportowym, zaraz po Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. Z drugiej strony Wielkopolska to drugie, po Mazowszu, województwo gdzie zlokalizowano najwięcej francuskich inwestycji w Polsce.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama