Reklama

Handel w Azji po nowemu

W Chinach i innych krajach azjatyckich biznes szybko przenosi się do sieci, a klienci szukają produktów premium.

Publikacja: 03.07.2020 00:32

Handel w Azji po nowemu

Foto: firma.rp.pl

Dwa ostatnie spotkania piątej edycji Programu Handlu Zagranicznego, który współorganizują: Bank BNP Paribas, KUKE, Bisnode i Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) poświęcono rynkom Dalekiego Wschodu na czele z chińskim, który jako pierwszy zmagał się z pandemią koronawirusa i który jako pierwszy usiłuje też wrócić do normalności.

– Należymy do tej części biznesu, która ucierpiała przez pandemię koronawirusa, przynajmniej częściowo. A to dlatego, że nie możemy udać się do Chin/Azji i tam na miejscu zająć się montażem naszych obrabiarek – mówił Longin Wons, prezes Fabryki Obrabiarek RAFAMET, która produkuje obrabiarki do naprawy kół kolejowych i dostarcza je m.in. dla chińskich kolei dużych prędkości oraz do nowo budowanej linii metra w Pekinie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama