Gry wideo z Indii, czyli kto jest lepszy w ludo?

W ostatnich dwóch dekadach w Indiach pojawiło się wielu ciekawych developerów gier i ich wydawców. Na razie w ich ofercie brakuje epickich produkcji. Dominują tytuły na urządzenia mobilne, przenoszące znane gry planszowe w świat cyfrowy. Jednak nie brakuje również strategii, RPG, czy gier edukacyjnych.

Publikacja: 18.07.2021 10:08

Gry wideo z Indii, czyli kto jest lepszy w ludo?

Foto: Indyjski rynek gamingowy powinien osiągnąć wartość ponad 1 mld USD w 2021 r. i przebić granicę 300 mln graczy. Źródło: Adobe Stock

Wygląda na to, że wydawcy starają się na razie wciągnąć jak największą liczbę osób w świat gier wideo. Ci użytkownicy mogą z czasem nabrać apetytu na odważniejsze tytuły.

Wedle szeroko cytowanego wspólnego raportu Google i KPMG z zeszłego roku, indyjski rynek gamingowy powinien osiągnąć wartość ponad 1 mld USD w 2021 r. i przebić granicę 300 mln graczy. Jednocześnie wedle TRAI, indyjskiego regulatora rynku telekomunikacyjnego, dostęp do internetu ma potencjalnie ponad 743 mln abonentów. Jak pisaliśmy już w pierwszej części serii, gaming w Indiach po rewolucji Jio jest oparty o młodych konsumentów grających na urządzeniach mobilnych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii