Aktualizacja: 14.06.2025 17:21 Publikacja: 11.10.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
W styczniu 2023 r. spółka wystąpiła o interpretację przepisów o VAT. Wyjaśniła, że zajmuje się sprzedażą markowego obuwia. Z uwagi na chęć rozreklamowania swoich produktów, podjęła decyzję o podjęciu współpracy z influencerami. Podatniczka tłumaczyła, że ten w zamian za otrzymane obuwie, zobowiązuje się do świadczenia ekwiwalentnego w postaci usługi reklamowej np. w mediach społecznościowych. Część z influencerów nie prowadzi działalności i nie jest zobowiązana do wystawiania faktur VAT. Spółka zatem takich dokumentów nie otrzymuje, ale ma odpowiedni regulamin. Zgodnie z nim za przekazane obuwie influencer zobowiązuje się do reklamowania butów.
Większość interpretacji dotyczących fundacji rodzinnych jest korzystna dla podatników.
Tylko strata powstała na skutek zdarzeń nieprzewidywalnych, nie do uniknięcia przez racjonalnie działający podmi...
Organy podatkowe zgadzają się, że w określonych sytuacjach koszty związane z powypadkową naprawą pojazdów w imie...
Gdy spółka zwraca członkom rady nadzorczej koszty dojazdu na posiedzenia rady odbywające się poza miejscowością...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Co tak naprawdę tworzy wartość firmy? Budynki, maszyny, zapasy? A może raczej kapitał intelektualny, czyli wiedz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas