Aktualizacja: 11.12.2016 08:24 Publikacja: 11.12.2016 15:24
Foto: 123RF
Takie stanowisko zajęła Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 18 lipca 2016 r. (IPPP2/4512-408/16-2/BH).
Z wnioskiem o jej wydanie wystąpiła spółka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą biżuterii. W istocie spółka opracowuje projekt biżuterii i zleca jubilerowi jej wykonanie z 18 karatowego złota. W ramach promocji towarów spółki, biżuteria jest przekazywana nieodpłatnie osobie publicznej, tak aby obdarowana gwiazda mogła pokazać się w przekazanych jej wyrobach na eventach, premierach, galach oraz w mediach społecznościowych (instagram, facebook, strony www, snapchat).
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas