Aktualizacja: 11.12.2016 08:24 Publikacja: 11.12.2016 15:24
Foto: 123RF
Takie stanowisko zajęła Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 18 lipca 2016 r. (IPPP2/4512-408/16-2/BH).
Z wnioskiem o jej wydanie wystąpiła spółka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą biżuterii. W istocie spółka opracowuje projekt biżuterii i zleca jubilerowi jej wykonanie z 18 karatowego złota. W ramach promocji towarów spółki, biżuteria jest przekazywana nieodpłatnie osobie publicznej, tak aby obdarowana gwiazda mogła pokazać się w przekazanych jej wyrobach na eventach, premierach, galach oraz w mediach społecznościowych (instagram, facebook, strony www, snapchat).
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas