Aktualizacja: 16.06.2016 02:00 Publikacja: 16.06.2016 02:00
Foto: 123RF
W Dobrej Firmie z 2 czerwca omówione zostało w jaki sposób rozpocząć pracę z platformą ePUAP („Aby skrzystać z ePUAP, trzeba się najpierw zarejestrować", str. >F2). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy jak składać wnioski z wykorzystaniem tej platformy.
W różnych urzędach są załatwiane bardzo odmienne sprawy. Inaczej wygląda postępowanie przed organem podatkowym, a czym innym charakteryzują się na przykład procedury meldunkowe. W samym tylko urzędzie miasta można między innymi: zapłacić podatek, rozgraniczyć nieruchomości, zameldować się na pobyt stały, wymienić prawo jazdy i uzyskać pozwolenie na rozbiórkę. Załatwianie tych spraw różni się zasadniczo, co musi uwzględniać ePUAP. W związku z tym instytucje udostępniają możliwość załatwiania właściwych dla siebie spraw z uwzględnieniem ich specyfiki. Opracowanych przez urzędy procedur jest zwykle niewiele. Na szczęście platforma elektroniczna przewiduje możliwość wysłania pisma ogólnego, które jest wyjątkowo użyteczne dla potrzeb podatkowych.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas