Aktualizacja: 24.09.2018 08:19 Publikacja: 24.09.2018 07:00
Foto: Adobe Stock
Spora część działań marketingowych kierowanych do konsumentów wiąże się z powstaniem po ich stronie przychodu w PIT. Konsumenci (osoby fizyczne) nie rozliczają samodzielnie podatku – czynią to za nich płatnicy. Pobranie podatku to nie jedyny obowiązek płatnika. Najczęściej musi on poinformować o tym urząd skarbowy.
Czytaj także: PIT: lepiej ogłosić konkurs w prasie niż na Facebooku
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas