Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracodawcy nie wypełniają swoich obowiązków wobec pracowników zdalnych

Szefowie, których pracownicy wykonują zadania na odległość, często ani nie wypełniają obowiązków informacyjnych, ani nie pokrywają należnych podwładnym kosztów.

Publikacja: 02.02.2024 03:00

Pracodawcy nie wypełniają swoich obowiązków wobec pracowników zdalnych

Foto: Adobe Stock

Od 7 kwietnia 2023 r. obowiązują nowe regulacje o wykonywaniu obowiązków na odległość. To efekt nowelizacji kodeksu pracy oraz niektórych innych ustaw (DzU z 6 lutego 2023 r., poz. 240). Uchyliła ona przepisy o telepracy. Zamiast nich w kodeksie pojawiła się praca zdalna oraz związane z nią obowiązki.

Praca zdalna kłopotliwa dla biznesu

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo pracy
Firmy obawiają się reformy Państwowej Inspekcji Pracy. Zaczęły sprawdzać umowy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo pracy
Które okresy wliczą się do stażu pracy i jak je udowodnić
Prawo pracy
Za decyzje urzędników zapłacą firmy, czyli skutki reformy inspekcji pracy
Prawo pracy
Zmiany w stażu pracy: korzyść dla pracownika, obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Prawo pracy
Co zrobić, jeżeli wpłaty do PPK okazały się nienależne? Ekspertka wyjaśnia
Reklama
Reklama
Reklama