Aktualizacja: 13.06.2017 04:00 Publikacja: 13.06.2017 04:00
Foto: Fotolia.com
W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci podwładnego, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego. Ma obowiązek wydać je małżonkowi pracownika lub innej osobie uprawnionej do ubiegania się po nim o rentę rodzinną w myśl przepisów ustawy z 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych – jeśli złożą one wniosek w tej sprawie w postaci papierowej bądź elektronicznej. Przy braku takich osób, wiążący w tej sprawie wniosek mogą złożyć spadkobiercy etatowca. Pracodawca ma obowiązek wydać uprawnionemu świadectwo w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku.
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas