Aktualizacja: 05.01.2016 07:05 Publikacja: 05.01.2016 07:05
Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski
Samo złożenie wniosku już nie wystarczy, by niemal z automatu otrzymać zezwolenie na przetwarzanie odpadów. Zanim marszałek województwa lub starosta (w zależności od rodzaju instalacji) je wyda, zleci wojewódzkiej inspekcji ochrony środowiska kontrolę u przedsiębiorcy, który zamierza przetwarzać odpady. To efekt nowelizacji ustawy o odpadach, która weszła w życie 1 stycznia.
Wojewódzcy inspektorzy sprawdzą, czy przedsiębiorca w ogóle ma instalację do przetwarzania śmieci. Ocenią też, czy jest zdolny zagospodarować deklarowaną ilość odpadów.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas