Aktualizacja: 01.06.2015 15:56 Publikacja: 01.06.2015 15:56
Foto: 123RF
„Tylko u nas masz 14 dni na odstąpienie od umowy", „Jeżeli kupisz produkt u nas, możesz w ciągu 14 dni odstąpić od umowy". Co łączy te zapisy, które pojawiły się w reklamie sklepu internetowego oraz przedsiębiorcy handlującego na pokazach? Oba łamią prawo. Ale dlaczego? Przecież tylko informują o prawie, które przysługuje konsumentowi, gdy ten nabywa towar w Internecie (sprzedaż na odległość) lub w trakcie pokazu (sprzedaż poza lokalem firmy).
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas