Reklama
Rozwiń

Jak dbać o zadowolenie pracowników

Satysfakcja przekłada się na efektywność, kreatywność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, przywiązanie do firmy. Najbardziej owocne są te przedsiębiorstwa, które dbają o wysoki poziom zadowolenia swojego zespołu. Aby stworzyć dobrą atmosferę w pracy, nie trzeba fundować pobytów w SPA, ani co dwa miesiące dawać podwyżki. Wystarczy słuchać i nie działać pod wpływem emocji.

Publikacja: 11.08.2017 06:50

Jak dbać o zadowolenie pracowników

Foto: Fotolia.com

1. Respektuj czas

Zarówno ten prywatny, jak i służbowy. Nikt nie lubi robić dwa razy tych samych rzeczy, wprowadzać dużych poprawek spowodowanych niedokładnym briefem czy nieuwagą przełożonego. Zanim w dzień wolny swojego pracownika zdecydujesz się wykonać do niego telefon, zastanów się dwa razy, czy sprawa faktycznie nie może poczekać lub nie da się jej rozwiązać bez angażowania danej osoby. Nie dzwoń w czasie urlopu, kontaktuj się z pracownikiem jedynie w wyjątkowych przypadkach, które wymagają jego specjalistycznej wiedzy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji