Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak dbać o zadowolenie pracowników

Satysfakcja przekłada się na efektywność, kreatywność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, przywiązanie do firmy. Najbardziej owocne są te przedsiębiorstwa, które dbają o wysoki poziom zadowolenia swojego zespołu. Aby stworzyć dobrą atmosferę w pracy, nie trzeba fundować pobytów w SPA, ani co dwa miesiące dawać podwyżki. Wystarczy słuchać i nie działać pod wpływem emocji.

Publikacja: 11.08.2017 06:50

Jak dbać o zadowolenie pracowników

Foto: Fotolia.com

1. Respektuj czas

Zarówno ten prywatny, jak i służbowy. Nikt nie lubi robić dwa razy tych samych rzeczy, wprowadzać dużych poprawek spowodowanych niedokładnym briefem czy nieuwagą przełożonego. Zanim w dzień wolny swojego pracownika zdecydujesz się wykonać do niego telefon, zastanów się dwa razy, czy sprawa faktycznie nie może poczekać lub nie da się jej rozwiązać bez angażowania danej osoby. Nie dzwoń w czasie urlopu, kontaktuj się z pracownikiem jedynie w wyjątkowych przypadkach, które wymagają jego specjalistycznej wiedzy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama