Aktualizacja: 03.01.2016 07:45 Publikacja: 03.01.2016 04:00
Foto: www.sxc.hu
Pracodawcy mierzą się obecnie z trudnym zadaniem, jakim jest nie tylko pozyskanie dobrej kadry, ale również jej zatrzymanie w firmie. Jest to szczególnie skomplikowane w obecnych realiach, gdzie rynek nazywa się rynkiem pracownika, a bezrobocie w niektórych rejonach Polski spada poniżej jego naturalnej stopy. Dodatkowo konkurencja jest czujna i wykorzystuje każdą okazję, aby pozyskać najlepszych specjalistów. Pracodawcy nie tylko muszą wiedzieć, jak skusić potencjalnych kandydatów, ale również jakie benefity zaoferować zatrudnionym, aby skłonić ich do pozostania w firmie. Przygotowanie konkretnej propozycji wymaga zarówno analizy rynku, ale również potrzeb zatrudnionych oraz umiejętności przewidywania ewentualnej decyzji o odejściu przez podwładnego.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas