Aktualizacja: 18.12.2015 06:20 Publikacja: 18.12.2015 06:20
Foto: 123RF
Najczęściej jest tak, że minimalną treść protokołu określa regulamin zarządu. Wydaje się, że powinien on przynajmniej zawierać: porządek obrad, imiona i nazwiska obecnych członków organu, treść podjętych uchwał, liczbę głosów oddanych na poszczególne uchwały oraz podpisy uczestników. Brak jest przeszkód, aby w protokole zamieścić również dodatkowe informacje, np. dotyczące przebiegu dyskusji nad kolejnymi punktami obrad. Przy czym podkreślić należy, że brak podpisu na protokole któregokolwiek z obecnych na posiedzeniu członków zarządu, a nawet zaniechanie spisania protokołu, nie spowoduje nieważności podjętych uchwał >patrz wzór protokołu z posiedzenia zarządu sp. z o.o.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas