Aktualizacja: 28.01.2015 01:00 Publikacja: 28.01.2015 01:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy przedsiębiorca zawiera z klientami umowy poza lokalem swojej firmy, a cena, jaką ma zapłacić konsument, przekracza 50 zł. W takim przypadku przedsiębiorca ma bowiem obowiązek stosować ustawę o prawach konsumenta (DzU z 2014 r., poz. 827). I chociaż kodeks cywilny w art. 395 rzeczywiście przewiduje możliwość wprowadzenia prawa do odstąpienia od umowy, to tutaj tej ścieżki nie wolno zastosować. A to dlatego, że rozwiązania kodeksowe i z ustawy o prawach konsumenta są inne.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas