Aktualizacja: 04.08.2018 19:31 Publikacja: 04.08.2018 06:45
Foto: AdobeStock
Badania dowodzą, że w 2016 r. łącznie powstało prawie 350 tys. nowych firm. Tylko w trzech pierwszych miesiącach 2017 r. było ich już 84,6 tys. (w tym spółki i działalności jednoosobowe). Z tych statystyk można wyciągnąć wniosek – aby osiągnąć sukces, trzeba mieć mieć ogromną siłę przebicia na tle innych przedsiębiorców, a zagwarantować to może niezwykle dobrze dopracowany i przemyślany pomysł na biznes. Trzeba również pamiętać o zrobieniu wnikliwego researchu wśród potencjalnej konkurencji. Zachęcam do zadania sobie pytań: czego nie mają inni, a co moglibyśmy mieć my? W jaki sposób moje produkty lub proponowane usługi będą bardziej interesujące dla potencjalnego klienta?
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas