Aktualizacja: 04.08.2018 19:31 Publikacja: 04.08.2018 06:45
Foto: AdobeStock
Badania dowodzą, że w 2016 r. łącznie powstało prawie 350 tys. nowych firm. Tylko w trzech pierwszych miesiącach 2017 r. było ich już 84,6 tys. (w tym spółki i działalności jednoosobowe). Z tych statystyk można wyciągnąć wniosek – aby osiągnąć sukces, trzeba mieć mieć ogromną siłę przebicia na tle innych przedsiębiorców, a zagwarantować to może niezwykle dobrze dopracowany i przemyślany pomysł na biznes. Trzeba również pamiętać o zrobieniu wnikliwego researchu wśród potencjalnej konkurencji. Zachęcam do zadania sobie pytań: czego nie mają inni, a co moglibyśmy mieć my? W jaki sposób moje produkty lub proponowane usługi będą bardziej interesujące dla potencjalnego klienta?
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas