Szwedzka kultura biznesu to także fika i folklor

Polskę i Szwecję dzieli nie tylko Bałtyk, ale i odmienności kulturowe, które mogą wpłynąć na wspólne przedsięwzięcia biznesowe.

Publikacja: 16.01.2020 10:59

Szwedzka kultura biznesu to także fika i folklor

Foto: Korona – symbol szwedzkiej monarchii i waluty na moście sztokholmskim. Fot. Malwina Bakalarska

Szwedzkie produkty i styl życia cieszą się dobrą opinią wśród Polaków. Import towarów od północnego sąsiada to dobry wybór. Skandynawskie wzornictwo jest wciąż w cenie, ale i polskie firmy czują się coraz pewniej na szwedzkim rynku. Prym wiodą nasze firmy budowlane oraz te oferujące materiały wykończeniowe. Główne szwedzkie ośrodki handlu zlokalizowane są na południu kraju, co ułatwia logistykę przy eksporcie.

CZYTAJ TAKŻE: Italia to rynek wymagający także pod względem logistyki

Pozostało 93% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką