Jak zdobyć kenijski rynek materiałów budowlanych i instalacyjnych

Po pierwsze, mówmy tylko o Nairobi. Po drugie, nie myślmy o pojedynczej sprzedaży. Po trzecie, znajdźmy kilka modeli rozwiązań płatniczych.

Publikacja: 14.06.2020 12:55

Jak zdobyć kenijski rynek materiałów budowlanych i instalacyjnych

Foto: Centrum Nairobi stolicy Kenii. Źródło: Adobe Stock

Po czwarte… No właśnie, chciałoby się tak po prostu mieć listę zadań i móc je po kolei odhaczać. To i tak byłby niezły wysiłek dla większości polskich producentów, który zaczynają eksport do nowego kraju od wysłania katalogu i zapytania o specyfikację oczekiwanych produktów. Maniera traktowania importerów jak hurtowników wynika z tego, że sprzedaż zagraniczna w większości naszych firm stanowi wciąż do 30 proc. obrotu i jest oparta na dwóch, trzech dystrybutorach w krajach ościennych. Nasza perspektywa sięga Europy Zachodniej i od lat poklepujemy się, ciesząc się, że to podbija marżę sprzedaży.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii