Aktualizacja: 18.04.2021 11:57 Publikacja: 18.04.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 16 marca 2021 r. (0111-KDIB1-1.4010.515.2020.2.NL).
Polska spółka kapitałowa (wnioskodawca)świadczy usługi reklamowe na rzecz polskich domów mediowych będących podmiotami powiązanymi. Usługi te są związane z realizacją kampanii internetowych na rzecz zewnętrznych klientów domów mediowych. Realizacja usług wymaga wykorzystania specjalistycznych narzędzi i technologii. Wynagrodzenie z tytułu usług miało różną formę: stawek jednostkowych według cennika, procentowej prowizji, wynagrodzenia ryczałtowego czy też stawek godzinowych pracowników zaangażowanych w realizację usług.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas