Aktualizacja: 18.04.2021 11:57 Publikacja: 18.04.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 16 marca 2021 r. (0111-KDIB1-1.4010.515.2020.2.NL).
Polska spółka kapitałowa (wnioskodawca)świadczy usługi reklamowe na rzecz polskich domów mediowych będących podmiotami powiązanymi. Usługi te są związane z realizacją kampanii internetowych na rzecz zewnętrznych klientów domów mediowych. Realizacja usług wymaga wykorzystania specjalistycznych narzędzi i technologii. Wynagrodzenie z tytułu usług miało różną formę: stawek jednostkowych według cennika, procentowej prowizji, wynagrodzenia ryczałtowego czy też stawek godzinowych pracowników zaangażowanych w realizację usług.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas