Akcje społecznościowe spółki a koszt uzyskania przychodów

Spółka ponosząca wydatki na promocję swoich działań, uwzględniających zarówno cele biznesowe, jak i potrzeby dobroczynne, publiczne czy pomocowe, co do zasady może zaliczyć je do kosztów podatkowych.

Aktualizacja: 09.02.2015 07:15 Publikacja: 09.02.2015 05:00

Akcje społecznościowe spółki a koszt uzyskania przychodów

Foto: www.sxc.hu

Spółka prowadzi działalność produkcyjną w branży spożywczej. Jako część strategii marketingowej, w ramach budowania swojego wizerunku spółka angażuje się w projekty społeczne dotyczące m.in. zdrowego odżywiania. Podatniczka z własnych środków postanowił sfinansować projekt dotyczący podniesienia świadomości społecznej w tym zakresie. Czy wydatki poniesione przez nią w związku z realizacją tego projektu będą stanowiły koszt uzyskania przychodów? – pyta czytelnik.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Fałszywe faktury VAT. Oszuści podatkowi też uczą się elektroniki
Podatki
Taksówka na koszt firmy. Ten wyrok nie ucieszy pracodawców
Podatki
Trybunał Konstytucyjny: Nie można zastawiać pułapek na podatników
Podatki
Budowle jaśniej zdefiniowane dla celów podatkowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Podatki
Kasy online jednak nie trzeba będzie połączyć z terminalem płatniczym