Reklama

Akcje społecznościowe spółki a koszt uzyskania przychodów

Spółka ponosząca wydatki na promocję swoich działań, uwzględniających zarówno cele biznesowe, jak i potrzeby dobroczynne, publiczne czy pomocowe, co do zasady może zaliczyć je do kosztów podatkowych.

Aktualizacja: 09.02.2015 07:15 Publikacja: 09.02.2015 05:00

Akcje społecznościowe spółki a koszt uzyskania przychodów

Foto: www.sxc.hu

Spółka prowadzi działalność produkcyjną w branży spożywczej. Jako część strategii marketingowej, w ramach budowania swojego wizerunku spółka angażuje się w projekty społeczne dotyczące m.in. zdrowego odżywiania. Podatniczka z własnych środków postanowił sfinansować projekt dotyczący podniesienia świadomości społecznej w tym zakresie. Czy wydatki poniesione przez nią w związku z realizacją tego projektu będą stanowiły koszt uzyskania przychodów? – pyta czytelnik.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama