Aktualizacja: 19.01.2017 01:00 Publikacja: 19.01.2017 01:00
Foto: 123RF
Rozwiązanie lub wygaśnięcie stosunku pracy powoduje, że pracodawca ma obowiązek sporządzenia i wydania pracownikowi świadectwa pracy. Jednak obowiązujące do 31 grudnia 2016 r. przepisy przewidywały obowiązek wydawania tego dokumentu po 24 miesiącach zakładowego stażu pracy, mimo trwania zatrudniania u tego samego pracodawcy na podstawie kolejnej umowy zawartej na okres próbny lub na czas określony.
Ta regulacja od dłuższego czasu była krytykowana przez pracodawców jako zbędne obciążenie, niemające uzasadnienia z punktu widzenia pracownika, który formalnie nadal pozostawał w zatrudnieniu.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas