Teresa Siudem: Jak sprzedawać w Black Friday?

Black Friday, to święto kupujących i handlowców. Nie zwalnia ono sprzedających ze stosowania prawa.

Publikacja: 15.11.2024 06:00

Teresa Siudem: Jak sprzedawać w Black Friday?

Foto: Adobe Stock

Na „Czarny Piątek” czekają i kupujący, licząc na znaczne obniżki cen, i handlowcy, którzy oczekują rekordowych zysków. Wiadomo też, że na decyzje zakupowe klientów najlepiej działają – szczególnie tego dnia – wysokie promocje. Zdarzało się, że niektórzy handlowcy informowali o przecenach, chociaż proponowali towary w cenie wyższej lub zbliżonej do tej, jaką oferowali przed „Czarnym Piątkiem”. Wiedzieli bowiem, że magia znacznej obniżki zachęca skutecznie do zakupów.

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Jasne reguły w Black Friday – jak oznaczać prawidłowo cenę?
Biznes
Umowa o wdrożenie systemu informatycznego – jakie zawrzeć postanowienia?
Biznes
Czarne dziury postępowań cywilnych pożerają czas. Jak ich uniknąć?
Biznes
Przedsiębiorcy zaoszczędzą na surowcach i materiałach
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Biznes
Przedsiębiorca w restrukturyzacji, a co z pracownikami?
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje