Aktualizacja: 30.09.2017 17:47 Publikacja: 30.09.2017 16:53
Polityka marketingowa musi być zgodna z prawem
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
„Jeżeli kupi pan ten produkt w tej chwili, będzie pan mógł liczyć na 50 proc. obniżkę ceny", „Normalnie to urządzenie kosztuje 6 tys. zł, ale wyjątkowo może je pani mieć za 3 tys.", „Regularna cena w naszej firmie to 7 tys., ale dla biorących udział w badaniach, cenę obniżyliśmy do 3,5 tys. zł". Zdarza się, że w ten sposób przedsiębiorcy zachęcają klientów do nabycia oferowanych przez nich produktów. Taka sprzedaż często połączona jest z pokazem, w trakcie którego konsultanci ukazują zalety oferowanego sprzętu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas