Aktualizacja: 30.09.2017 17:47 Publikacja: 30.09.2017 16:53
Polityka marketingowa musi być zgodna z prawem
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
„Jeżeli kupi pan ten produkt w tej chwili, będzie pan mógł liczyć na 50 proc. obniżkę ceny", „Normalnie to urządzenie kosztuje 6 tys. zł, ale wyjątkowo może je pani mieć za 3 tys.", „Regularna cena w naszej firmie to 7 tys., ale dla biorących udział w badaniach, cenę obniżyliśmy do 3,5 tys. zł". Zdarza się, że w ten sposób przedsiębiorcy zachęcają klientów do nabycia oferowanych przez nich produktów. Taka sprzedaż często połączona jest z pokazem, w trakcie którego konsultanci ukazują zalety oferowanego sprzętu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas