Aktualizacja: 27.11.2019 14:04 Publikacja: 27.11.2019 16:30
Foto: Adobe Stock
Proces adaptacji nowej osoby w firmie jest niezwykle ważny. Rzutuje bowiem na to, czy nowozatrudniony pracownik będzie chciał zostać w niej na dłużej, czy się zaaklimatyzuje i sprawnie wejdzie w nową rolę. Jego znaczenie dostrzega coraz więcej polskich pracodawców – 66 proc. firm przeprowadza onboarding, 24 proc. tego nie robi, a 10 proc., jeśli prowadzi takie działania, to nie informuje o nich wszystkich osób zatrudnianych w danej organizacji.
– Działania onboardingowe w firmach mają wielowymiarowe znaczenie. Są one wartościowe zarówno dla nowych pracowników, jak i dla samej organizacji. Wysoki procent realizacji szkoleń wstępnych jest odpowiedzią na potrzebę płynnego wdrożenia się w pracę, jaką mają obie strony – mówi Karina Knyż-Grzywa, Dyrektor Biura Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (Partner Raportu Grupy Progres Rynek Pracy 360°).
Firmy, planując przyszłoroczne budżety, powinny uwzględnić podwyżki dla kobiet. Obniżki dla mężczyzn raczej nie...
Wiza uzyskana w innym państwie Schengen nie będzie już uprawniać do pracy w naszym kraju. Cudzoziemcy powinni sz...
Podpisanie umowy o zakazie konkurencji zwiększa bezpieczeństwo pracodawcy i stwarza mocniejsze podstawy do wycią...
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń wpłynie na przyszłoroczne budżety pracodawców. Warto już teraz przeanalizować w...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Zatwierdzenie przez związki zawodowe lub przedstawiciela załogi regulaminu, który zawiera zapisy niezgodne z pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas